Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

ΕΧΩ ΚΑΙ ΒΕΣΠΑ

Δεν έχω τίποτα, υποστήριζαν ο ένας μετά τον άλλον, τίποτα. 
Ψάξε, έλεγα, δε μπορεί να μην έχεις συγγενείς, αλήθεια δεν υπάρχει κάποιος που σ’ αγαπάει; Δεν έχεις την υγεία σου; Δεν έχεις αυτό το ωραίο πουκάμισο; 
Ο Μοχάμεντ ανακάλυψε ότι είναι πλούσιος. 


ΤΙ ΕΧΩ [απόσπασμα από ποίημα του Μοχάμεντ Χουσείν]
Έχω ένα μεγάλο γυαλιστερό ποδήλατο για να πηγαίνω Μυτιλήνη σε δύο ώρες.
Έχω τα μάτια μου για να βλέπω καλά και κακά πράγματα.
Έχω τα δυνατά μου χέρια για να δουλεύω σκληρά.
Έχω τον αδελφό μου.
Είχα μια κοπέλα στο Ιράν.
Είχα έναν δάσκαλο γυμναστικής που ήταν πολύ καλός.
Έχω έναν πόνο στο κεφάλι μου.
Είχα μια γιαγιά που με πήγαινε στο πάρκο κάθε μέρα.
Έχω κίνητρα και σκοπό να πάω στην Ελβετία.
Έχω μια δυνατή καρδιά που ποτέ δεν αφήνει τη θλίψη να μπει μέσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου